duminică, 3 aprilie 2011

lupte intestine.


nu inteleg cum sunt facuti unii oameni . adica ce fel de lipsa de caracter , ce egoism , cat egocentrism ..ce proasta crestere . urat ..! uite , de exemplu, fi-miu - are 4 ani (adica are o varsta ,nu ?!, ar trebui sa dea dovada de discernamant si de responsabilitate). nu pricepe , neam , ca masinutele din colectia mea sunt doar ale mele . ca am si eu , ca orice barbat normal si educat , o colectie de jucarii . si ca noi doi , adica el si cu mine , daca vine vorba de masinute si jucarii , n-avem treaba unu cu altul - fiecare cu ce are , in coltul lui de casa (chiar daca ma-sa incearca zadarnic sa ne impace si sa ne convinga ca ,poate, ar trebui sa ne jucam impreuna , adica sa amestecam jucariile . neee..) .
nu reusesc sub nici o forma sa-l fac sa inteleaga ca asa cum eu nu sunt interesat de masinutele lui (pentru ca fraieru n-are nimic senzational , de colectie - n-a reusit sa-si faca rost) , nici el n-ar trebui sa ceara de la mine .
ultima data am fost bun si i-am dat un avion mic , alb , biplan , cu 2 elici care chiar se invarteau (!!!!) de la mine . nu i l-as fi dat niciodata (ca nici el nu mi-a dat un renault alpine coupe albastru care avea suspensii ,pe care l-a primit de craciun ) dar a apelat la metoda perversa cu plansul la ma-sa . si m-au fortat . am cedat .
sigur ca si eu am incercat treaba cu smiorcaitul la nevasta-mea cand mi-am dorit ceva de la el , dar ea e partinitoare , si chiar nu pricep de ce , ca in fond , pe mine ma cunoaste de mai mult timp decat pe fi-miu ?! foarte ciudat .. in fine , am reusit sa recuperez avionul dupa 3 zile . perversu l-a luat si la gradinita , sa-l arate la copii , ceea ce nu mi-a placut . pana la urma am reusit sa-l sustrag din dulapior . noroc ca uitase de el .

ieri am avut mare scandal cu el . m-a pus pe ganduri . ma gandesc sa iau masuri , eventual sa decid ca ar fi momentul sa ne separam . eram in masina , mergeam spre busteni , la munte . corina face copilareasca si gratuita greseala sa-mi arate un set de 6 soldatei de plumb pe care mi i-a cumparat de la un muzeu din suceava . m-am bucurat nevinovat , fara sa banuiesc ,macar o clipa, ca securistu de fi-miu a auzit discutia . am dat dovada de mare talent la negocieri , ca am tras pe dreapta pe la ploiesti , sa impartim - 3 soldatei la mine ,3 la el . l-am facut pe papagal , ca n-are talent , e neexperimentat - i-am pastrat eu pe aia cu scut si sabie . fraieru nu s-a prins .
ca sa nu mai spun ca l-am ars ca-n filme cand i-am oferit o punga cu pufuleti si-o acadea pe partea lui de soldatei , pe la baicoi . a pus botu instant .

asta nu-mi place , n-am competitor , n-am adversar pe masura .

si mai e ceva . il duc la mc donalds sa-l hranesc sanatos . iau ce vrea el , orice , numa sa-mi lase mie jucaria de la happy meal . crezi ca vrea ?! n-ai vazut om mai nerecunoscator si mai hrapalet ...

Un comentariu:

  1. :-)) grea lupta.
    Da' despre colectia ta, cu jucarii din oauale Kinder... nimic? Nu scapi nicio vorba? Te pomenesti c-ai pus-o la pastrare, in bunkerul BNR, de teama ''cotropitorului'' :-))

    Lore

    RăspundețiȘtergere