luni, 16 mai 2011

mare scandal


nu mai raspund la telefon , nu ma mai vad cu oameni .
ma ascund ca un animal haituit, inca de dimineata , cu bagajul facut..
tresar terorizat la orice sirena - poate e masina de politie ?! or fi mascatii ?! au venit ?
mai devreme am plonjat pe burta ,cu mainile la ceafa, (spre hazul lui nea vasile , dar si a lui nea pavel si , fireste ,a lu nea niculae-soferul) urland - ma predau neconditionat !!! - in curtea propriului depozit , cand s-a aprins girofarul galben al stivuitorului, mergand in marche-arriere . ca asa se aprinde girofaru cand da stivuitorul cu spatele , na !

probabil ca e ultima postare pe care o fac in libertate (ptr ca din cate m-am interesat , la puscarie nu poti sa ai laptop si internet decat daca te cheama basescu . sau iliescu ).
or sa ma inhate ca pe al capone iar nevasta-mea va ajunge dupa gratii pentru complicitate . ca da cu pumnu ca mafiotii .

aveam oarece premonitie . cam tot uichendul a fost tensionat grav .

sambata , la munte , la busteni , eu cu el am avut o discutie foarte dura . definitiva parea .
omu s-a ofticat ca nu l-am lasat sa manance mai mult de 2 kile de bomboane odata . i-am explicat ca din punct de vedere medical nu-i in regula . ca exista niste calcule functie de kilogram-corp si ca e oarece problema sa halesti 15% din propria greutate , ciocolata . ca nu cade bine la organism . nu prea l-am convins .
mi-a zis , raspicat , ca nu mai via sa ara tiaba cu mine . ca daca eu nu sunt cuminte si nu-l ascult , nitzi el nu ma mai asculta . ca fiecale ale tiaba lui si gata!

mi-a mai zis ca din fiecale zi (in fiecare zi) el ma asculta , ca de exemplu , el m-a ascultat maine , cand i-am zis sa manance ciorba , si a papat tot.

asa ca relatia s-a rupt , probabil iremediabil .
juma de sambata a umblat cu botu pus , alimentat (evident..) de prietenii mei golani , care l-au sfatuit sa-si ia casa , masina si sa se insoare daca vrea sa fie independent . iar el a zis ca asa va face , pentru ca are acasa 2 bani .
are banii lui , 2 (doi) . ii are el intr-o cutiuta , bine pusi.

parea ca la un moment dat avem sanse sa reconciliem . chiar ne-am impacat , oarecum , dupa ce s-a autodeclarat sefu mesei pentru ca a mancat si felu 2 fara sa se tavaleasca pe sub masa si fara sa alerge obisnuitii 3 kilometri . numai ca ,imediat dupa ,a fost focul de tabara , unde maini imbecile l-au tinut ferm sa nu se apropie ,totusi, la mai putin de 10 cm de flacari . ca e cam cald in foc.
farama de liniste castigata la povestea cu "sefu mesei" s-a spulberat instant - din nou inamici , din nou fiecale cu tiaba lui . dupa care , ceea ce a pus capac , faptul ca aceeasi imbecili nu l-au lasat sa se joace cu pasarea moarta gasita in padure , care de fapt nu era moarta (stie el!) pentru ca daca misti mana - uite asa o misti , uite asa ! - i se misca capu . vezi ca i se misca capu ?! vezi ca nu e mulita ?

azi dimineata , fiind el putin prea plictisit si cam prea obosit de treaba cu gradinita , in timp ce cineva(nu dau nume ,ca nu facem denunt pe blogul asta) il ajuta sa se imbrace ... s-a intamplat necazul - s-a lovit la curul mic de genunchiul ajutorului . care criminal va fi parat la gradinita ca , cica , l-ar fi atacat cu pumnul la spate . i-a dat-o miseleste . pumn la coloana . l-a batut cu pumnu.
se va sesiza , clar , autoritatea statului de drept .
ne ducem la parnaie .
cam asta a fost ...
hai pa .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu