luni, 12 septembrie 2011

monden



motto:
" baa - zice sefu locului unui ospatar care s-a infipt ,cu o tava plina , intr-un geam - tu crezi ca manerele alea de fier leviteaza !? "


pana si noi , zeii , avem mici slabiciuni . atat de rare si neobisnuite sunt incat pana si sotiile de zei - cunoscute ca fiind capricioase (exemplu HERA ,muierea lui ZEUS , vecinu meu) ne tolereaza micile scapari . caderile de calciu , ca sa zic asa . nevasta-mea a inteles ca fara tigari , bere , poker , prieteni multi , vama veche , masinute mari si mici si lili sandu nu putem avea o existenta decenta , asa ca oricand mi se iveste o ocazie in a practica unul dintre mai sus amintitele sporturi , zeita inchide ochiu tolerant .

fiind la o locanta de pe litoralul romanesc , caruia nu-i voi aminti numele , uite asa - d-aia , ca patronii e poponar , ei bine , fiind linistit in pacea mea , cu niste domni absolut respectabili , la bere , pe terasa de langa piscina , a aparut - futuiceapa ma-sii ! a aparut lili sandu .

adulmecand chimia si , evident , vazandu-ma plin de masculinitate si nu-n ultimul rand pachet de muschi , lilisor s-a asezat la masa de langa noi . adica intre noi si piscina .

fireste ca nevasta-mea s-a prins imediat ca sunt in pragul unei noi reusite , ca vanez ,si s-a retras discret .
rapid si vehement , am chemat cel mai apropiat ospatar si l-am rugat sa-i caute pe degeneratii parinti ai celor doi copii blonzi , cu muci la nas , care ma striga "tata" - e clar ca-i o confuzie impardonabila ,plus ca acesti impertinenti mici , obraznici si insistenti ma deranjeaza pe mine - client vechi . chiar nu mai exista respect ?! eee..

parerea mea e ca am deviat-o de la directie pe lili . nu de alta dar n-am bagat-o in seama . calculat , cu sange rece , i-am aruncat doze de brad pitt din timp in timp , din priviri . nu mai spun ca am fumat / baut cu atata eleganta incat zile intregi , dupa eveniment , am zacut lat in pat cu febra musculara - pizda ma-sii , adica cine crede ca-i usor sa stai cu bicepsu incordat si burta supta 2 ore e novice , clar .

(nu mai vorbesc de zambet . zambetul e totul - sub nici o forma nu lasi sa-ti alunece , obosit , coltul stang al gurii . zambesti , ca un dement , tot timpul ! asta-i secretul.)

ei bine , dupa cateva ore de comunicare ochi in ochi , simteam ca lili cedeaza . fata nu mai putea . pur si simplu zacea , aproape de lesin , in bratele unui individ de la masa ei. probabil fra-su , zic eu . mi-am zis ca ajunge , nu ma pot juca la nesfarsit cu sufletul unei nevinovate . nu-i corect . asa ca m-am ridicat brusc . prietenii mei , nu stiu de ce , continuau sa hohoteasca , rapusi de invidie si neputinta .

am calculat atent , intr-o fractiune de secunda , ce mers / atitudine /dinti sclipind si privire mijita , din coltul ochiului , voi aborda cand imi fac iesirea de pe terasa . exact pe langa masa ei . totul era perfect . primul pas a fost de nereprodus - ma sorbea din ochi . al doilea pas , direct spre ea - absolut genial . simteam cum corpul meu devenea o creatie perfecta , adonisiaca as zice , o explozie de sexualitate ... dupa care am simtit o durere ascutita in frunte . dupa care o durere in organism . stele roz si verzi m-au condus pana la podea . am cazut in cur , fular . dar m-am scurs elegant . membru cu membru , pe rand . ca si cum m-as fi topit . zic eu .

aia hohoteau in spate , la masa - nimic nou .
hohotul , amestecat cu stelute colorate s-a intins pe toata terasa . pana si lilisor radea . radea grav ! probabil c-o gadila boul ala de fra-su , al dracu englez .
m-am ridicat si tarat cu demnitate pana in camera , de unde n-am iesit mai mult timp . am meditat .

a trecut ceva vreme de atunci si inca sunt convins ca mainile si mintile criminale ale prietenilor mei au plasat acel geam intre masa la care stateam si piscina . de fapt intre mine si lili .
doar un geam , un cacat de perete transparent , a frant un zbor . o frumoasa poveste .

dupa care , aud , lili s-a carat in america , neimplinita , unde traieste si acum cu fratele ei , zic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu