marți, 25 mai 2010

un pic a lipsit sa dau peste cap lumea .

a fost o noapte magnifica . eram la munte , afara , io cu cumnata-miu . noi intotdeauna discutam chestiuni grele . nu pentru orice papagal . adanci . de profunzime . dar , in uichendu trecut a fost altfel . eram atat de concentrati pe subiecte incat (nici macar noi n-avem o explicatie stiintifica ) puterea noastra de patrundere in esenta lucrurilor s-a desavarsit . am sarit din revelatie in revelatie - lucruri care tin omenirea in loc au devenit banale - adica cum pula mea nu ne-am gandit , ba , nicioadata la asta ?!? - teze / mituri / fizica / astronomie / matematica / particule sub atomice - tot , totul a devenit foarte clar . big bang . tot . am stabilit chiar sa ne trezim a doua zi si sa punem totu intr-o carte (ce-nseamna sa n-ai , in pula mea , un cacat de pix cand iti trebe ..)

io i-am atras atentia toata seara idiotului ca nu suntem singuri in curte . le simteam prezenta . el , naiv , o tinea sus si tare ca-i potaia chioara a lu nea grigore care se pisa si se loveste de gard . un ignorant ... dar n-a fost asa - erau acolo - probabil toti - servicii secrete , masoni , sie , anaf - toti . ascultau si invatau . ne-au lasat sa terminam si-au actionat - ne-au sters memoria !!! a doua zi nu mai stiam nimic !

cred ca ne-au iradiat . altfel nu se explica durerea cumplita de cap pe care o aveam dimineata. si o senzatie de greata . am citit pe internet ca cica astea ar fi simptomele clare de expunere prelungita la radiatii . au scule ...

din toata povestea asta am ramas cu o singura satisfactie - oare ce fel de frustrare or fi simtit , ascultandu-ne , sa vada ca io cu asta (si nu se poate spune despre cumanta-miu ca-i vreun destept ), doar noi cu creierele noastre goale , curate , cu o lada de bere neagra si un chil de uischi (nu tu microscop , nu tu computer , nu tu acelerator de particule din elvetia - nimic ! ) ne-am pisat pe toate laboratoarele lor , pe toti cercetatorii , pe miliarde investite si sute de ani de studiu ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu