joi, 17 februarie 2011

tractorul cu gunoi al primariei voluntari si bursa de marfuri de la londra .


pentru ca nu mi-a placut cartea , probabil , sau pentru ca n-am ascultat-o pe bunica-mea sa-mi fi facut si eu o pravalie la strada , cu mici si bere , ca orice afacerist serios - zilnic ma urc in masina si conduc 24 de km pe centura bucurestiului , pana la biroul din glina - ilfov . adica langa groapa de gunoi . acolo .

pentru profani - inelul de centura al capitalei este motorul economiei nationale . pe aici trec mii de tiruri burdusite de marfa care asigura nevoia de consum enorma a unei economii in crestere (asa cum sustine cheliosu ala chior) . milioane de euro in marfuri alearga contracronometru pe centura , zilnic . sau , in fine ... aproape zilnic . adica mai putin joia .

in fiecare joi pe la ora 10 romania adoarme . totul sta . incremenit . coma . pentru ca joi pe la ora 10 , din comuna voluntari , de la pod , intra in furnicarul de tiruri de pe centura tractorul primariei . precum un cheag in artera . cam asa .
o minunatie a tehnicii , tractorul primariei voluntari trage dupa el , inspre glina , o remorca ruginita si puturoasa plina de zoaiele si gunoaiele comunei . gunoaie pe care , de altfel , le si imprastie pe tot drumul , precum hansel si gretel , probabil din nevoia de a recunoaste cararea de intors .

ei bine , cum spuneam , odata intrat pe centura , tractorul provoaca infarctul instant al capitalei si implicit al romaniei , nu ?
cozi de camioane se insira pe kilometri (!!!) in spatele agregatului care marsaluieste impasibil , cu 7 km / ora , spre groapa de gunoi . in principiu lungul mars al coloanei condusa de tractor dureaza peste o ora . dus . si peste o ora intors .

nu cred ca exista (exceptie facand basescu , fireste) om mai injurat decat soferul tractorului primariei voluntari . nu cred . pentru ca fiecare dintre fericitii care reusesc sa-l depaseasca , deseori riscandu-si viata , merg putin in paralel cu tractorul pentru a-i transmite urari de bine pilotului pentru tot neamul lui .
si eu fac acelasi lucru , in fiecare joi pe la ora 10 - 10 jumate - il injur porcos pe tractorist , dar si pe ma-sa , pe gatzii ma-sii , pe primar , pe basescu , pe familiile politistilor rutieri de pe centura , pe mine ca nu mi-a placut cartea sa ma fi facut macar bucatar . sau functionar ... cum imi zicea bunica .

pe principiul ca " o bataie de aripi a unui fluture in africa poate provoca un taifun in china " , cred ca am gasit explicatia pentru blocajul economic al romaniei . si inca-i bine , zic eu , ca daca ar face aia din comuna voluntari mai mult gunoi , adica sa mai apara tractorul pe centura inca si-n alta zi decat joi ... pai cu siguranta ca efectul de domino ar bloca si falimenta intreaga comunitate europeana . cu efecte resimtite grav peste ocean .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu