joi, 24 februarie 2011

Corina a declarat azi ca si-a pierdut jumate de viata cautand diverse lucruri in poseta . Am invins !


daca secretul faraonilor sau reteta vietii vesnice s-ar afla intr-o cutiuta pusa la loc sigur in Poseta unei femei , personal as prefera sa raman acelasi dobitoc limitat . acolo nu ma bag . nu .

este fumat , deja , sa spui ca Poseta (geanta ,plicul) unei femei este o prelungire a corpului . Poseta in sine este un organism viu . de fapt ,mai degraba , o entitate cu proprietati (oarecum) de organism viu . dar nu neaparat o entitate terestra . oricum, o ciudatenie sinistra care s-a inmultit nepermis de mult si care probabil va inghiti lumea inainte s-o faca poporul chinez sau vreo implozie a sistemului solar .

Poseta traieste . datele pe care le-am adunat , in timp ,si care vor face subiectul unui tratat in 5 volume - conduc spre o teorie , inca nedemonstrata (dar lucrez la asta) : Poseta este o complexa forma de existenta .

Poseta copiaza perfect personalitatea purtatoarei , ceea ce-o face oarecum umana . cu comportament uman - de exemplu - am intalnit Posete elegante , Posete hippy , Posete cool , Poseta tzoapa, Posete aristocrate , Posete homosexual (asta mai nou , de cand toti baietii cul din oras isi cara buletinul in gentute ridicole care le acopera curu )

Poseta are puteri paranormale . poate ascunde cheia de la casa / masina -de exemplu- o poate teleporta in lumi paralele , facand-o apoi sa apara intr-un buzunar interior, fututimortiimatii , unde sigur nevasta-ta a cautat-o sub ochii tai , dupa care ai preluat tu problema in maini si n-ai avut rezultat .

in orice Poseta exista , practic , o gaura neagra . sau macar un accelerator de particule ,potential creator de gauri negre . pot aproape sa jur ca cel putin 2 (doua) dintre posetele lu nevasta-mea au incercat sa ma traga inauntru in timp ce cautam niste bani . banii disparusera fara urma si numai binecunoscuta-mi putere de concentrare si nu in ultimul rand forta fizica m-au salvat . m-am tinut eroic de marginile cu fermoar pana cand bestiile nenorocite , care-mi prinsesera deja capul si umerii , m-au scuipat afara .

de cateva nopti nu dorm . POSETA enorma care zace in holul meu are probleme de digestie . ragaie si se bese cu niste miresme pestilentiale , ba chiar am vazut-o , stiu sigur , tarandu-se spre baie sa vomite .
eu am prevazut asta .. n-avea cum sa nu se intample . adica nu poti inghiti nesatul farduri diverse ,creioane de ochi , forfecute de unghii, chei de la case si masini pe care nu le mai avem de ani de zile, 7-8 agende , telefoane mobile + incarcatoare , foste diverse mancaruri si fructe pentru copii (poate li se face foame , saracii), 3 portofele , tigari , 8 dintre brichetele mele , bijuterii de familie de mult pierdute , inelul pe care mi l-a furat , iubitule, instalatorul ala jegos acum 1 an , servetele , ciorapi de schimb , ochelari de soare , un bax de apa plata , oja de 3 culori , parie de par , ciocan + nicovala (cine stie , poate trebuie) , niste carti ...


nota pentru barbatii neexperimentati : mare atentie la perversiunea Posetei plic . chiar daca pare supla si neputincioasa in a depozita multe din obiectele proprietarei , are o relatie diabolica cu geaca partenerului acesteia .
in principiu , continutul clasic al Posetei-obez se regasete in Poseta plic + buzunarele barbatului .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu