marți, 27 iulie 2010

nu comenta daca nu te pricepi !

aoleu , dar ce s-a intamplat cu gazonu , de-a ajuns in halul asta ? - m-a intrebat , cu vadita compasiune in ochi , un bou care venit in vizita la mine . pai fututimortiimatii de incompetent - e munca mea de-o luna - am dat cu ierbicid , am sapat , am greblat , am turnat toate semintele de iarba pe care le-am gasit la bricostore (m-au intrebat aia daca fac pasune pentru vreo 250 de vaci ?!), l-am udat cu grija in fiecare zi , chiar si in timp ce ploua , ma uda furtuna pana la piele si io stropeam , stropeam ..(sunt disciplinat ,am carti , daca mi s-a spus sa-l ud zilnic - asa am facut ). adica ce , astea 32 de fire de iarba din curte nu sunt gazon !? pai ce sunt - palmieri ?! gazon sunt . am reusit si sunt mandru . ia uite cum se leagana , falnice , in vant ! stai ca le mai numar o data - 33 - a mai iesit unu in stanga .

Un comentariu:

  1. :))... asta imi aduce aminte de experienta pe care am capatatot cand am sadit un pom... a fost smuls la prima adiere mai serioasa...

    RăspundețiȘtergere