marți, 5 octombrie 2010

meseria e bratara de aur . sau ghiul .

intotdeauna am fost stresat obsesiv de momentul in care copiii mei vor fi intrebati ( probabil in prima zi de gradinita sau in cel mai bun caz in prima zi de scoala - asta daca educatoarea are macar atat de putina decenta incat sa nu rascoleasca cacatul ), ei bine , vor fi intrebati - ce-i taticul tau ?

in timp i-am dresat pe ai mei sa nu ma faca de rahat . in principiu am toate sansele sa trec neobservat .

exista cateva ocupatii / profesii care ar putea stigmatiza definitiv viitorul copilului al carui tata le-ar practica . iata cateva exemple extrase din nomenclatorul oficial de meserii -

deci - intrebare - ce-i taticul tau ?

posibil raspuns :

- clovn
- olar
- preparator mangal
- sculer
- stereotipar galvanotipist
- aburitor de pluta
- franar - acar
- lustragiu
- balerin
- batator in filatura
- chituitor
- ciontolitor transator carne
- confectioner fitile
- gauritor filetator
- gonaci
- impletitor din panglica impletita
- lumanarar

greu am reusit s-o fac sa inteleaga pe fii-mea ca avem bani de ciocolata si barbie nu pentru ca taticu a jucat poker azinoapte ci pentru ca vinde paleti de lemn second hand dintr-un depozit de langa groapa de gunoi glina . onorabil .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu