joi, 20 ianuarie 2011

tot despre cur . motivul pentru care nu fac nudism .


foarte tanar si nelinistit fiind , la un moment dat constat ca am o buba pe fesa . adica pe cur . nu trecea .
intr-un tarziu ma hatarasc sa ma duc la doctor . curul fiind relativ aproape de alt organ (cu intensa activitate la vremea respectiva - chiar daca de cele mai multe ori juca solitaire , celebrul joc) - trag desteapta concluzie ca ar trebui sa ma vada unu de la dermato-venerice .
traia tata , saracu , la care m-am dus framantand caciula in maini ca iobagu si i-am povestit ce si cum si de unde cred . batranu m-a facut de cacat si a dat niste telefoane . m-a trimis la dna profesor y , la spitalul specializat in afectiuni cauzate de lipsa de caciulita , langa liceul sincai .

m-am dus . mi-a spus o asistenta ca o gasesc pe dna profesor la sala de curs , in capatul culoarului . bat la usa timid , se aude un daaa - poftim! , deschid si vad o sala plina de studenti si pe dna profesor , departe de tot , in capat , la catedra . ai sa-mi bag p.., imi zic , si dau sa fug . d-na profesor , sensibila la telefonul lui tata , probabil , zice:

- stai , stai . pustiule !! - esti baiatu lu giurgiu ?
- da , dna , eu sunt , da lasati ca vin eu poimaine ..
- nu , vino incoace !

am trecut printre studenti . mi se parea stadion plin clasa aia , am strabatut cei 6 -7 km pana la catedra si m-am aplecat la urechea dnei profesor , sa-i raspund la intrebarea "ce ai , dragutzule?" .

- ia arata-mi .
- nee , lasati , nu va deranjati dna doctor , tocmai ce mi-a trecut !
- arata.
si mi-am coborat un pic pantalonul , tipa a preluat initiativa , ne-am luptat un pic pe curea , m-a lasat in curu gol .. ceea ce n-a fost destul .

- domnilor studenti , va rog sa poftiti pe rand sa vedeti un caz clasic de.. (nu mai stiu cu se numea) - buba pe cur .

mi-am dorit sa mor , sa ma fac linoleum verde .
cel mai greu a fost drumul inapoi , pana la usa .
asta dupa ce mi-a zis ca n-am nimic .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu