sâmbătă, 19 martie 2011

ciudata situatie a prietenilor mei .


in ultima saptamana n-am intimitate in casa mea . nicaieri de fapt .

ieri , de exemplu , deschid frigiderul , imi era foame - pe raft , langa sticla de lapte - irinel columbeanu . normal , am inchis usa incet , sa nu deranjez , si m-am dus spre baie . acolo (oarecum ma asteptam , recunosc ) monica plangea palida cu muci la nas ,stand pe un maldar de haine gucci aruncate neglijent . am renuntat sa ma spal pe dinti , ca nu puteam de fata cu ea - sunt pudic .
m-am dus in sufragerie - la tv , pe toate canalele , irinel si monica ! pe balconul meu , tot ei .
pe ala micu, irinel , l-am gasit si in torpedo la masina . bolborosea ceva . nu-l mai bag in seama , dealtefel i-am si spus ca atitudinea de barbat cul nu i se potriveste .nu vrea sa inteleaga. insista sa ma convinga , fraierul - se tine dupa mine cu armate de reporteri si fotografi la care incearca sa le arate ca poate s-o tina in brate pe fii-sa fara sa-i crape splina . seara ma pune sa-i platesc masaje cu fete in geacuzi , ca-l doare spatele ..

mai grav e ca nu mai pot sa ies din casa - stau tot timpul cu ochii pe ei - cum ii lasi putin nesupravegheati , cum isi scot ochii .

cu astia doi am avut probleme inca de la inceput . adica imediat dupa ce s-au cunoscut au dat navala in viata mea . eu ii iubesc mult pe amandoi , adica si pe tatele celebre ale monicai dar si pe banii si scleroza lui irinel . am o pozitie ingrata . nu pot fi impartial , si le-am zis .

cel putin cu ea am avut multe discutii , la inceput . ba monico , tu esti fata cu state vechi , te duci la puscarie , mamica , zau asa .. ce vrei tu sa faci e un soi de pedofilie . lasa baiatu in pace - e mic , prostut , prost imbracat si-l mai cheama si irinel . ea - nu si nu ..

n-as vrea sa fiu in locul meu , ca am picat la mjloc acum . nu stiu ce sa ma fac cu ei . mi-a mila de amandoi . cred ca-i tin la mine , pana la urma . ei - i-as gasi loc destul de usor . cu el nu stiu ce fac . e mic (al dracu) ,viril tare si pervers - ma , cum nu esti putin atent , cum il gasesti imbracat intr-o rochie de-a neveste-mii .. iar daca-mi prinde portofelul prin hol.. jale mare - cumpara bentleyuri pentru toate pitipoancele ..

astia doi - ii iubesc p-amandoi , repet - o sa-mi manance sufletul mult timp de-acum incolo . dar nu pot sa-i las , nu pot ca sunt sensibil . cand o vad pe monica cum slabeste si sufera .. mi se moaie sufletul , doar o cunosc de cand avea 17 ani , nu ?! ii stiu pe amandoi de cand erau mici .

pacat , ca se iubesc - mai ales el pe ea si mai ales ea pe el .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu