joi, 3 martie 2011

si doar zambesc asa frumos ...


probabil ca toata lumea stie ca israelul are o metoda aparte de control in aeroport , si cand pleci si cand vii , respectiv dubleaza orice procedura standard de verificare . e de inteles , zic eu . insa ce ma ingrijoreaza este ca , dupa muuulte drumuri la tel aviv , inca n-am reusit sa castig un pariu cu mine . ceea ce-i foarte frustant . adica n-am reusit NICIODATA sa ma urc in avion inainte de a ma controla aia la detaliu . am scapat ,pana acum ,de tuseu rectal dar am fost de cateva ori pe muchie .

se intampla cam asa :

cand plec de la israel ma incarc cu cateva ore inaite cu energie zen . adica ma uit la desene animate cu iepurasi roz care mananca zmeura si sar fericiti , fac yoga , ma barbieresc exemplar , ma parfumez excesiv cu parfumurile dulcegi ale soacra-mii , ma tund cu breton .

ajung in aeroport , fumez 7 tigari inainte de a intra si ma transform instant (dupa parerea mea ) intr-un turist nevinovat , calugar eventual , un iubitor de oameni . si intru ,zambind larg la toate babele , ajut necunoscuti sa-si care valizele , duc in brate batrani neputinciosi pana la check in , suflu mucii copiilor indiferent de natie , imbratisez ,plangand, handicapatii . in fine , sunt o minune de baiat , toata lumea constata asta , mii de oameni care asteapta avioane se indragostesc de mine vizibil . sunt un fel de bruce willis. dupa care ma asez la coada enorma , de zeci de persoane , pentru controlul bagajelor . continui sa zambesc angelic si sa miros o floare pe care o tin in mana dreapta . cu stanga tarasc valiza , plina de ursuleti de plus si carti de colorat .
acum incepe - printre randuri se plimba securitatea israeliana de aeroport . care se uita in ochii tuturor (ce gura ma-sii or vedea ?!) . trec printre toti , ii mangaie pe cap si le zambesc amabil - si ajung in dreptul meu unde se opresc brusc , cu mitralierele la vedere .

ha! matale unde te duci ?
pai acasa .
bine , poftiti afara din rand .

urmeaza deschis valize , interviuri multiple . dupa care , in final , reusesc sa ajung la controlul pasapoartelor , ultima reduta , unde ma reintalnesc cu celelalte sute de oameni de la coada .
fireste ,eu ajung acolo pe alt drum . aici e o sala enorma cu vreo 20 de standuri de control . oricine isi alege unde sa se duca . mai putin eu . eu sunt indrumat , fara exceptie , in standul nr 1 .

de fiecare data ma intalnesc la standul nr 1 cu osama , che guevara , carlos sacalul si niste palestinieni pe care nu-i stiu ca nu-s din gasca noastra . si alte persoane respectabile . osama se bucura cel mai tare cand ma vede . si de fiecare data face misto de mine ca am puztulica mai mica decat a lui che . pentru ca aici suntem toti in curu gol , la control. carlos e sociopat . nu ma imbratiseaza niciodata . nu ma place , pesemne .

ajung la avion abia dupa ce se convinge politia israeliana ca n-am o racheta sol- aer in ureche .

acuma , zau asa , incerc sa inteleg . oare chiar asa figura prietenoasa am ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu