joi, 26 august 2010

imi place sa traiesc extrem . asa sunt eu .

am carnet de vreo 15 ani .
am luat prima amenda de viteza . sau un fel de viteza , ma rog .. prietenii mei rad de mine ca n-am atins niciodata viteza de 90 km / h .
sa-i vad ce zic acum ?! ba papagalilor , m-a luat radaru in potigrafu ? - m-a luat !

m-am simtit un fel de al capone . stiind din filmele americane ca n-ai voie sa cobori din masina , am pus mainile pe volan .politistu se apropia circumspect . copiii , in spate , urlau disperati - ne ia nenea politie tooooooti banii !!! - stati linistiti , taticu vostru rezolva tot . adica daca imi asum sa incalc legea pot sa gasesc si solutii de a nu ma duce la puscarie . stiu ca am exagerat , asta e , poate ca toti o luam razna in anumite momente ... dar io sunt gata sa-mi asum faptele . privesc curajos , cu dispret , fata transpirata a politistului venit , cu mana pe pistol , sa ma aresteze . ii simt teama - ati circulat cu 68 la ora prin localitate . simt ca universul se invarte cu mine . cat de idiot am fost sa-mi risc viitorul ?! am facut asta cu copiii in masina ?! viata mea se va termina violent , intr-o inchisoare de maxima securitate .

imi ramane totusi orgoliul . am facut-o si p-asta . sa-i mai aud io p-aia care imi recomanda sa-mi iau masini cu optiune de viteza , alaturi de aer conditionat si geamuri electrice !

2 comentarii:

  1. pai daca nu ma insel... si sunt sigur ca nu ma insel pe DN1 in localitate viteza este de 70km pe ora... ori tu ai fost neserios si nu i-ai dat spaga ... ori militianu confirma faptu ca nu stie sa citeste...pana la urma ce ai facut?
    daca ai luat amenda ai putea sa o contesti ... scrie si pe indicator si pe sosea...:D
    ce e mai amuzant ca eu am luat tot in potigrafu cam acu 4 ani amenda cu 46km... imi trimisesera si poza sa se laude ca l-au prins pe roman cu 46... am fost si socat ca in localitate sunt sanse sa am 46 doar in accelerare...
    da ... na cu cine sa te pui? ... cu cap de creta?

    RăspundețiȘtergere
  2. am auzit ca mergi cu mare viteza- cat faci pana in vama de obicei cu masina? dar cu cielo cat faceai?

    RăspundețiȘtergere