joi, 9 decembrie 2010

romanu se pisa pe spiritualitatea americanului . zic io .

aseara am fost la caru cu bere . adunare ad hoc initiata de un fost coleg de liceu plecat in state cu o bursa si ramas acolo . pe care nu l-am vazut de 20 de ani . atata a trecut de cand am terminat ..
masa a fost rezervata nefericit , la crama , langa taraful de lautari care n-a obosit o clipa toata seara .
venit mai tarziu , locul meu a fost in poala (a nu se citi altfel) tzambalagiului .
am urlat unii la altii 3-4 ore , in incercarea nostra de a acoperi decibelii tiganoilor plictisiti care , la randul lor , incercau sa cante mai tare decat strigam noi discutand .
am baut care vin , care bere , mancat carnati , ceapa , jumari si slanina . si iar bere si vin .

la final - strangeri de mana , pupaturi incrucisate , pozele sotiilor cu frumosul grupului, poze grasi cu cheliosi ,... hai poate ne mai vedem ... , d-astea .
misto .

colegul american , tinandu-ma parinteste de umar:
- bai , dragose , parca te-ai implinit si tu , zau ! (avand o expresie empatica de incantare . surprins putin .)
- zici ? .. n-apuc sa dau replica ...
- da , mah , si asa (la burta referindu-se , probabil) , dar si ... spiritual !

acuma , zau asa , nu vreau sa par malitios -chiar sa ma fi schimbat un pic in 20 de ani ? ca m-oi fi ingrasat putin - mi-o asum .. asta e .. dar oare sa nu mai fiu acelasi pusti cordit ,cu muci la nas, boul labagiu din liceu ?! eeeeh , nu cred ..
sa ma fi ingrasat adica "implinit" (putin)..spiritual ?!

sau sa fie doar o neintelegere ? poate lipsa de antrenament la limba romana vorbita . ca-n fond , in ni-orcul zilelor noastre nu se mai vorbeste oficial romana .

ma tem ca am inselat asteptarile prietenului meu . mi-am uitat acasa ghiozdanul si tigarile carpati fara filtru furate de la tata, in graba mea de a ajunge la timp la intalnirea de 20 de ani . ciudat ca in taxi am si albit putin ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu