miercuri, 29 decembrie 2010

ieri am ajuns acasa azi .


dupa o noapte maraton profesionist prin carciumile din centrul vechi am realizat , la rece , ca am imbatranit .
ca nu mai sunt in peisaj . ca sa-mi bag pula in ala care a inventat vorba aia de duh - "sunt cocosat dar am sufletul tanar".
gata , frate , am mai incheiat un capitol ... ne-am adunat noi , batranii lupi , sa facem clubing .
singurul lucru pe care cu siguranta l-am realizat a fost ca am dublat media de varsta a clientelei in orice locanta in care intram . si ca , date fiind figurile noastre prietenoase , mai mult sau mai putin ridate - fara exceptie ni se ofera cele mai bune locuri din club - langa boxe eventual , acolo unde orice partener de distractie anonim (individul de max 20 de primaveri) si-ar dori cu ardoare sa dea din cap .

noua chiar ni se pare ca intram in atmosfera - dansam (in fine .. un fel de sport extrem cu miscari de primata) , cantam si incercam sa fim cat mai cul , in speranta ca alea 5 tinerele de la masa de alaturi se vor indragosti iremediabil si vor insista sa le prezentam nevestelor noastre . din pacate , singurul contact cu lumea din jur l-am avut cand , cate un adolescent sfrijit , probabil curajosul sau drogatul grupului , vine sa ne ceara o tigara sau un foc .. " ma scuzati ca va deranjez , domnule , indraznesc .., aveti cumva .." - pai futu-ti gatu ma-tii de orb ?! - tu nu vezi ca sunt cluber , ca sunt ca tine , adica ce , nu te-ai prins ca am sufletu tanar ?! ia-ma la pertu !

sunt suparat . nu face decat sa-mi intareasca sentimentul identic pe care l-am avut in vama veche , asta vara , cand cu rabdare am ascultat povestile unui cacacios de 15 anisori despre cum era vama pe vremuri ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu