luni, 21 iunie 2010

betia celebritatii (furtunu - parte 2 , si ultima . gata)

fireste , povestea cu furtunul mi-a adus celebritate . era normal . vecinii care n-au asistat au fost cu siguranta , imediat , informati de cei ale caror hohote le auzeam in timpul luptei . stiam ca sunt alaturi de mine - la fiecare miscare calculata de-a mea , in care imputinam puterea demonica a bestiei , asistenta (oameni pasnici , nefamiliarizati cu scene dure ) radeau fericiti . asta mi-a dat putere.
incepand din ziua aia am studiat cu interes medical reactia omului simplu in fata celebritatii - am inteles imediat ce ieftin gandeam cand blamam , profan , autosuficienta unor oameni celebri , asemenea mie . fratii mei !! - beckham (in fond , ce mare cacat face asta ?! - alearga o ora jumate dupa o minge ... ) , bill gates , axl rose ,sau ala , cum pula mea il cheama ? - ala... acum ii inteleg . a doua zi dupa treaba cu furtunu lumea din jur m-a privit altfel - vecinii mei n-au mai avut cutezanta de a ma saluta de la egal la egal precum o faceau zilnic- capul plecat si zambetul umil / timid , intr-o parte - imi consolideaza pozitia . sunt acolo sus . am reusit . portarii nu mai indraznesc sa-mi deschida usa - cu siguranta stiu ca nu pot atinge ceea ce urmeaza sa ating io , sunt simpli muritori ..(sau poate se intreaba - oare vrea sa intre ?!/ oare vrea sa mai stea in fata casei ?! - nu ma bag ..., nu-i de nasu meu ..) . administratorii m-au rugat sa apelez negresit la ei cand mai am treaba cu gradina sau orice alte lucruri prin casa - cu siguranta simt sa protejeze un om special . un ales .

as fi ingrat / ipocrit sa spun ca noua postura in care ma aflu nu ma gadila . daca n-as fi un tip extrem de echilibrat psihic as spune ca celebritatea m-ar putea duce la cine stie ce actiuni disperate - droguri / excese / homosexualitate . dar nu . raman acelasi om simplu , ancorat in cotodian .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu