miercuri, 9 iunie 2010

nicu

nicu ma opreste in fiecare dimineata sa fumam o tigara . de la mine . el n-are , saracu , niciodata , nu stiu cum se face , nu-i problema...am io . de cele mai multe ori imi place sa-l ascult . ardelean molcom , cu trairi lente ,directe si simple . orele sunt grele . 6 dimineata sau 8 , sau 2 noaptea . el e tot timpul acolo ca doar asta-i treaba ptr care a venit de la Baia Mare - sa pazeasca blocu .
ei bine , in dimineata aia chiar n-aveam chef . fusese ziua mea , eram rupt , beat , obosit . m-a lasat taxiul in fata si nicu , ca de obicei , avea ceva sa-mi spuna . de-ale lui ... , numai ca de data asta a insistat , poate , mult mai mult . m-am tinut tare . m-am dus sa ma culc . normal , in fond , era 5 dimineata ..

la 6 nicu a gasit , cu masina , singurul stalp mai solid din Fundeni . a murit pe loc .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu