joi, 24 iunie 2010

design

lucrez de cateva saptamani la un proiect foarte amplu . ceva ce cu siguranta va revolutiona lumea , in multe sensuri - un sistem de alarma ptr portofel . orice inventie vine in urma constatarii unei necesitati . mie imi e necesar - zilnic , cineva ma executa la bani avand , pana la urma , bunul simt de a mai lasa ceva marunt . nu ia niciodata tot . deocamdata sunt , cum spuneam , la stadiu de design . cum va functiona :



- ac minuscul care inteapa mana plina de tupeu a infractorului = rol de protectie (poate se retrage dar nu cred ) - daca nu - va recolta instant probe adn.

- sistem de transmitere date - adn trimis catre telefonu meu samsung de 50 de ron luat pe punctele din factura care la randu lui telefonu va afisa mesajul - boule , tu dormi si cineva , stii tu cine , isi ia bani de rochitze si pantofi .

- manutza mecanica pe sistem hidraulic care se desira instant si da o palma dupa ceafa individului abject care opereaza . si bobarnac in nas .

- sistem de monitorizare gps montat individual pe fiecare bancnota mai mare de 50 ron (ptr ca am observat ca ptr celelalte nu exista interes ) , atasat unui monitor de 82 cm ascuns cu grija sub perna .



nu mai am mult . cand sunt gata anunt . o sa am si o calculatie de costuri pentru cei interesati . nu stiu de ce dar am convingerea ca va fi un succes de piata .

hai pa ca am treaba .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu