miercuri, 23 iunie 2010

sunt epuizat.

tocmai ce-am rezolvat o treaba care m-a framantat toata ziua - ca azi n-am prea avut treaba - nu se inchidea usa la frigider . oricat m-am proptit cu umaru si cu karate in ea - nu se lipea - ba , futu-i neamu ma-sii !! - ce fac acu ? - scot oala de ciorba (ma omoara nevasta-mea - a muncit 6 ore jumate sa faca fiertura aia in uichend si nu se atinge nimeni de ea , cred ca-i de colectie ), pun untu pe balcon , arunc bucata aia mare de slanina din care mananca soacra-mea in fiecare an (incepand din 1999) cand ma viziteaza ? pula mea... nu-i usor .
asa ca m-am sacrificat din nou si am decis - beau baxu asta de 6 beri acum - tu-i gatii ma-sii ca trebe sa fiu io ala care sa le ia pe toate asupra lui tot timpu !!! - nu mai pot ..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu