marți, 29 iunie 2010

cam pe cine as impusca eu cu proces sumar . partea 1 .

- pe bulevardul stefan cel mare (d-aia!)
- pe badigardul cu costum visiniu-grena , cu baston si sprai de ochi , cu atitudine de robocop , care ma intreaba in fiecare dimineata cine pula mea sunt si unde ma duc . cand ma duc la firma mea .
- pe prietenii mei , nu dau nume , pe care-i intreb de cateva zile , insistent , de unde fac rost de 2-3 milioane de parai si dau din umeri ca prostii . clar am probleme de anturaj . mi-a zis mie bunica-mea ...
- pe mine
- pe animalu care a inventat locurile de joaca (ptr copii?!) cu scari si topogan si lemne cu lanturi care se misca haotic , in care trebuie sa intri sa-ti recuperezi fiul , spre distractia / hohotul miilor de femei bune care se plimba prin parc (si care sigur erau disperate dupa tine pana la momentul in care trebuie sa te dai pe topogan , ca altfel n-ai cum sa cobori)
- pe mine iar , ca prima data m-as feri ca matrix.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu