marți, 22 iunie 2010

la asta n-am gasi titlu . nu vreau.

maine se incheie (sper din tot sufletul ca nu ultima) vizita in Romania a Dlui Bruno Landesberg , 90 de ani , colosal personaj de talie internationala - industrias , filantrop renumit , protector al scolii si artelor , absolvent Harvard , membru a numeroase Academii , Consul Onorific al Romaniei , refugiat din Romania ,ajuns dupa al 2 lea razboi in Israel unde a creat un imperiu cu ramificatii in toata lumea . Personaj respectat (si asteptat!!) in toata lumea , despre care s-au scris carti , o istorie vie .
a stat aici vreo 6 zile (n-a interesat pe nimeni) , putin in Bucuresti , in rest a tinut sa revada Cernauti , Suceava si Radauti , locuri de care e legat adanc .
asta seara ne-a invitat la masa la o carciuma oarecare de pe magheru . am reusit sa vorbim putin intre interviurile date , pe rand si cu rabdare , copiilor mei (Sasha l-a tras insistent de urechi). era fericit . gasise o Romanie pe care o descria bland si tolerant ca fiind "altfel" - n-am insistat . la final m-am oferit sa-l duc la aeroport a doua zi - nu e cazul , merci , ma descurc ..

am plecat trist si descumpanit . nu stiu exact de ce .. dar nici o problema - maine , la cafea , imi revin total - pe prima pagina in ziar sigur voi gasi un articol cu tate si pizda despre adelina varciu sau cel putin un amplu editorial despre vacanta in tenerife a marelui artist adrian copilu minune asteptat la aeroport de zeci de ziaristi si fotografi si stoluri de fani . sa ma fut in el de popor fara radacini si fara valori .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu