vineri, 25 iunie 2010

vreau sa vand partea mea din wc-ul public din parcul titan

m-am gandit eu asa - statul roman are o gramada de proprietati , nu ? are .
statul = cetatenii romaniei . eu sunt ( cum dracu s-o fi nimerit ?! ) cetatean roman .
asta inseamna ca detin a 1/23.000.000 parte din patrimoniul public al romaniei .

ba , vreau sa vand partea mea ! oricui pe oricat . adica , mai exact - vand partea mea din varful omu , din autostrada soarelui , din orasele caracal si baicoi (de care , chiar m-am gandit - n-am nevoie) .
vand tot . nu-mi mai trebuie nimic . imi iau banu si ma car la plaja in bahamas . ramaneti , fratilor , voi ..

chiar vreau sa consult o casa de avocatura . mi se pare o chestiune logica de drept comercial (poate) . practic , daca sunt posesorul a ceva (chiar si asa in indiviziune) - de ce n-as putea dispune dupa bunul plac de averea mea ? gasesc io client , vreun chinezoi , afgan ceva , sa ma inlocuiasca la PIB .

hai ca pun acum anunt pe ebay. cunoscutii au drept de preemtiune .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu